مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ
پباده سازی 
ریسپانسیو و ضرورت استفاده از آن پباده سازی 
ریسپانسیو وبسایت با پرورش روزافزون فناوری در مسئله ابزارهای موبایلی از گزاره گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و معادل‌سازی برنامه‌هایی که هنگامی صرفاً برای کامپیوترهای فردی به کار گیری می‌شدند برای این ابزارها یک نکته به وضوح شفاف می‌شود، و آن این هست که بستر اینترنت از پاراگراف سایت‌های اینترنتی هم می بایست با در نظر گرفتن ابزارهای موبایلی خود را به گونه‌ای تطبیق دهند که چکیده از بازار و مخاطبشان در گوشی که امروزه گستره وسیعی را نیز مشتمل بر می‌گردد از دست ندهند . 
از همین رو واجب می باشد که در پباده سازی وبسایت‌هایتان به گونه‌ای عمل فرمائید که علاه بر کامپیوترهای شخصی، نمایش تارنما در ابزارهای موبایلی هم کاربرپسند بوده و عنصرها برگه دکورا سیون مناسبی داشته باشند . برای حل این چالش یک استراتژی این است که برای هر وسیله یک شکل نمایش از تارنما را طراحی کنید . مثلاً دو نسخه از وب سایت را پباده سازی کنید، به گونه‌ای که یک ورژن مربوط به کامپیوترهای فردی بوده و نسخه دیگر به گونه‌ای پباده سازی شود که نمایش مناسبی در گوشی‌های گوشی داشته باشد . ولی یک مسأله اینجا مطرح میشود و آن اینکه شما نهایتاً یک نسخه از تارنما در سایز دسکتاپ و ورژن دیگری برای یک سایز از موبایل پباده سازی میکنید . ولی همانگونه که مستحضر میباشید امروزه ابزارهای موبایلی مختلفی با بعدها مختلف وجود دارا هستند و مسلماً طراحی سایت برای هر سایز از این ابزارها مضاعف دوران بر خواهد بود و از لحاظ اقتصادی هم به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمیباشد . 
 
از این رو طراحان سایت متدی از طراحی پایین عنوان طراحی ریسپانسیو یا طراحی واکنش‌گرا را قضیه استعمال قرار می‌دهند تا علاوه بر نمایش مطلوب وب سایت در ابعاد مختلف نیازی به انجام چند طراحی وجود نداشته باشد . 
 
طراحی 
ریسپانسیو چیست؟ 
در بیانی ساده، طراحی ریسپانسیو نوعی از طراحی است که در آن کلیه محتوای وبسایت، تصاویر و ساختار آن در گونه های متفاوت گجت‌ها به درستی قابل مشاهده باشد . برای مثال در حالتی که کاربری از شیوه کامپیوتر دسکتاپ اقدام به مشاهده یک وب سایت کرد بتواند همان وب سایت را در بعدها کوچکتر ابزارهای موبایلی هم مشاهده نماید . 
 
با طراحی ریسپانسیو شما نگرانی بابت عدم سناریو بخشی از سایت و یا سناریو نامطلوب آن در ابزارهای با بعد ها گوناگون نخواهد داشت . اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ضرورت به کار گیری از پباده سازی ریسپانسیو در وبسایت‌ها را ایجاب مینماید که در ادامه به مهمترین آنان اشاره خوا‌هیم کرد . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت: 18:59

چه گونه 
می توان یک Favicon را به وبسایت وردپرسی بیشتر کرد؟ پیش از این بهترین فعالیت این بود که بیش تر کردن آیکن سایت را به بسط دهندگان وب و آنهایی که دانش جامعی در زمینه کد نویسی دارا هستند بسپاریم . البته خوشبختانه، آن‌گاه از تکثیر وردپرس 4 .3 ، افزودن فاوآیکن به شدت معمولی و آسان شد . 

طراحی سایت در مشهد

Favicon5 

داشبورد وردپرس خود را گشوده فرمائید و در منو این نشانی را دنبال کنید: نمایش > سفارشی سازی . حالا وارد قسمت سفارشی سازی وردپرس شده اید که در آن می توانید پیش نمایشی از صفحه ی اصلی وبسایت خود را مشاهده کنید . 

گزینه هویت وبسایت را گزینش فرمایید . حالا می توانید عنوان و آیکن سایت (نمادک سایت) را مشاهده فرمایید . 

Favicon6 

در زیر آیکن سایت، می توانید فاوآیکن خود را بیشتر کنید، تغییر و تحول دهید یا حذف نمائید . روی تعیین تصویر کلیک نمایید . 

Favicon7 

کتابخانه ی رسانه ی وردپرس شما در این ورقه نمایش داده می شود . تب بارگذاری پرونده ها را گزینش کنید، اکنون یا می توانید تصویر Favicon خود را در آن بکشید و رها کنید یا می توانید آن را از باطن خاطر ی سیستم خویش تعیین کنید . 

به کتابخانه ی رسانه ی خویش بازگردید، مشاهده کنید تصویر شما تیک خورده هست یا این که نه و آنگاه در کناره ی ذیل سمت راست کاغذ روی انتخاب کلیک کنید . وردپرس اکنون از شما می پرسد که دوست دارید تصویر را بازنویسی کنید یا این که خیر . در صورتیکه پیش از این تصویر را در یک برنامه ی دستکاری ، بهینه سازی کرده اید، کافی می‌باشد Skip Cropping را تعیین نمائید . در غیر این فیس ، وارد بخش دستکاری تصویر می گردید . 

Favicon8 

در بخش سفارشی سازی، پایین نمادک وبسایت ، تصویر آپلود گردیده ی خود را مشاهده می نمایید . روند را ذخیره نمائید و روی مورد ی تکثیر در بالای قسمت سفارشی سازی کلیک کرده و آنگاه ورقه را رفرش فرمائید . حالا بایستی بتوانید فاوآیکن خود را در تب مرورگر کاغذ ی وبسایتتان مشاهده کنید . 

Favicon9 

در‌صورتی‌که وقتی خواستید Favicon خود را تغییر تحول دهید، در پایین نمادک وب سایت کافی هست روی مورد ی تغییر‌و تحول تصویر کلیک نمائید . به هر حال، همان گونه که پیش از این گفته شد، تغییر و تحول Favicon پیشنهاد نمی شود، مگر اینکه قصد تغییر برند داشته باشید . درصورتی که به رخ مداوم و تر و تمیز فاوآیکن را تغییر دهید، وقتی مخابان وارد تب مرورگر یا این که نرم افزار های خویش می شوند، نمی توانند تشخیص دهند کدام تصویر نشان دهنده ی وب سایت شما می‌باشد . 

روش 
های دیگر اضافه کردن فاوآیکن به وب سایت وردپرسی مطلقا خط مش های دیگری هم برای افزودن یک Favicon به سایت وردپرسی وجود دارند . 
اجازه دهید بعضا از آنان را آنالیز کنیم… 
پلاگین 
Favicon by RealFaviconGenerator Favicon10 

اکثری از مردمان ترجیح می دهند به جای اتکا به تم های متفاوت ، از افزونه ها برای بهبود عملکرد سایتشان به کارگیری کنند . Favicon by RealFaviconGenerator یک پلاگین ی وردپرسی است که مورد ای عالی برای اضافه کردن فاوآیکن به وب سایت شما هست . 

پلاگین را روی تارنما وردپرسی خود نصب فرمائید و بعد از آن خیلی بی آلایش با یک سری کلیک می توانید یک تصویر را آپلود کرده و آن را به عنوان فاوآیکن به سایت طولانی تر فرمایید . RealFaviconGenerator می تواند همه ی آیکن های زمینه نیاز شما برای مرورگرها و دستگاه های مختلف را تولید نمائید . فعالیت با این افزونه دوچندان سهل وآسان می باشد و دانلود و استفاده از آن بدون پول می باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت: 13:43

رنگ‌ها در هر نوع پباده سازی کاربرد دارند . رنگ‌ها می توانند به خوبی سبب ساخت احساسات گوناگون در میان افراد شوند . از این رو از آن‌ها برای ایجاد احساسات گوناگون در کاربر هنگام طراحی وبسایت هم به کار گیری می‌شود . 

طراحی سایت در مشهد

وقتی از رنگ‌ها در پباده سازی وبسایت استعمال می‌کنید، رنگ‌ها باید با رنگ بندی و جور کسب و عمل برند شما هم نیز خوانی داشته باشند . به طبع هر جور رنگی بازگو کننده‌ی مشخصه و زمینه‌های فرهنگی متفاوتی هست . بدین ترتیب طراحان وبسایت می توانند هنگام طراحی خود از رنگ بندی‌های لوگو نیز به کار گیری کنند . به طوری که در پایان رنگ‌ها از توازن خوبی برخوردار باشند و بتوانند پیام مناسبی را در ذهن مخاطب ایجاد کنند . 

از آنجا که هر رنگی پیام خاصی را به مخاطب القا می‌کند، به این ترتیب برای این که بتوانید به خوبی مخاطب جذب کنید، باید در پباده سازی وب سایت خویش از رنگ بندی قابل قبولی به کارگیری کنید . بنابراین طراحان سایت باید به طور کامل با معنا و مفهوم رنگ‌های مختلف آشنا باشند . 

در حالتی که بتوانید طرح‌های رنگی قابل قبولی را برای وب سایت خود در نظر بگیرید، قسمت بزرگی از فرآیند جذب مشتری را انجام داده‌اید . براین اساس شدیدا پیشنهاد می‌کنیم تا در گزینش رنگ‌های خویش توجه کافی را داشته باشید . 

ابزار‌های متعددی برای طراحان فراهم گردیده تا با کمک آن‌ها بتوانند رنگ بندی ایده الی را گزینش نمایند . 
برای افراد مبتدی که به طراوت قصد دقت به رنگ بندی را دارند، وب سایت Paletton میتواند ابزار قابل قبولی باشد که به وسیله‌ی آن می‌توان رنگ‌هایی را که کنار هم به خیر فعالیت مینمایند را پیدا کرد . 
Adobe Color CC را می‌توان یک عدد از شایسته ترین ابزار‌های کمکی در انتخاب رنگ دانست . 
ابزار Flat UI Color Picker هم می تواند امداد اکثری در گزینش رنگ به شما بکند . رنگ‌های ارائه شده بوسیله این ابزار با دوگانگی و شباهت‌هایی که به نیز دارند، می توانند توازن خیر و خوبی را در طراحی وب سایت شما تولید کند . 
Mudcube Color Sphere هم میتواند رنگ بندی‌های گوناگون و مناسبی را به شما پیشنهاد نماید . 
وبسایت Check my colours ابزاری فراوان کارآمد برای نظارت ادغام رنگی پس قضیه و پیش موضوع میباشد . 
همان گونه که رنگ‌ها می‌توانند منجر زیبایی تارنما شما شوند، حتما در جذب مشتری هم نقش مهمی ایفا میکنند . در شرایطی که در یکسری سال پیشین اکثر طراحان از رنگ‌های لبریز جنب و جوشی مانند قرمز، نارنجی، صورتی و بنفش به کار گیری می‌کردند ولی امروزه برخی از طراحان دست به ابداع زده‌اند و از رنگ بندی‌های جدیدی هم استعمال میکنند . 

رنگ‌های شفاف همیشه در صدر بهترین رنگ‌ها برای تعامل با رابط کاربری سایت‌ها به اکانت می‌آیند . این رنگ‌ها گویی آن گاه جدیدی به سایت میدهند که منجر می شود مخاطب بهتر با تارنما رابطه برقرار کند . 

همان گونه که رنگ‌های قوی و مشخص و معلوم به وبسایت شما قدرت ایفا می‌کنند، تایپوگرافی‌هایی که به صورت بولد(bold) پباده سازی شده باشند، می‌توانند هم از حیث زیبایی و هم از حیث ثبات و توان به برند شما امداد نماید . 

امروزه در طراحی وب سایت از عکس‌هایی با کیفیت و همچنین رنگ‌هایی پر رنگ استفاده می‌گردد که به نوعی می‌توان این نوع پباده سازی را مد روز طراحی وب سایت دانست . علاوه بر این روز به روز از المان‌های تخت(flat) در پباده سازی سایت عمده استفاده می گردد و این جور طراحی هم دوست دار زیادی جذب خود کرده می‌باشد . 

در 
ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که مسلما در انتخاب رنگ به شما کمک خواهند کرد: 
استعمال از رنگ‌های ضد و نقیض در رنگ نوشته‌ها و پس زمینه‌ها سبب ساز ارتقا خوانایی می شود . 
برای سر تیتر‌ها، از طراحی و رنگ‌های مینیمال به کار گیری نمایید . 
برای این‌که در مناطقی توجه مخاطب را جلب کنید، از رنگ‌هایی با غلظت بالا به کارگیری نمائید . 
برای رنگ بندی‌های خویش به رنگ بندی‌های زیبای ارگانیک فضا خویش دقت نمائید . رنگ‌های محیط فضا شما بعضی اوقات میتواند الهام بخش باشد . 
برای اینکه قدرت و شعف خویش را نشان دهید، قرمز رنگ تاثیر گذار‌ترین رنگ است . 
برای اینکه علاوه بر خلاقیت، رنگ بندی‌های شما به مذاق مخاطب آشنا باشد، رنگ نارنجی رنگ را آزمون فرمایید . 
رنگ زرد میتواند احساس سابق و باستانی و ولی ذکاوت و فضولی را در سایت شما تولید کند . 
رنگ سبز پلی میان رنگ‌های گرم و سرد هست . 
رنگ بنفش سخاوتمندی را به خیر نشان می‌دهد، همینطور به کار گیری از این رنگ برای سایت‌های دارای ربط با فشن و جامه بسیار پیشنهاد میگردد . 
مشکی رنگی خنثی هست که برای ساخت احساس رضایت به فعالیت میرود . 
سایت‌ها مینیمال از رنگ سپید به عنوان پس زمینه استعمال می‌نمایند . این رنگ برای ایجاد تاکید روی رنگ‌های دیگر بسیار مناسب هست و اکثر اوقات زمان ها به همین یاد نیز قضیه به کارگیری قرار می گیرد . 
رنگ مدام عنصری حساس در طراحی وبسایت بوده می باشد که همواره به شکل‌های مختلف از آن استعمال می‌شود . از این رو بعید نمی باشد که در آینده رنگ بندی‌های مدرن به کلی منسوخ شوند و رنگ بندی‌های جدیدی مورد استفاده قرار بگیرند . با استناد به پیروزی سایت‌هایی که به خوبی از رنگ‌های مختلف به کار گیری کرده‌اند، به هیچ تیتر نباید از تعیین رنگ مطلوب در طراحی وب سایت غافل شد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 566 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت: 13:26

می بایست مطالبی را بنویسید که مردمان به راحتی بفهمند و به خاطر بسپرند . امروزه دیگر کلیه ی ما کم شکیبایی ایم و نمی توانیم یک نوشته طولانی را تحمل کنیم . 
بسته به کسب و عمل خود، می بایست اطلاعاتی را در سایت خود داشته باشید که واقعیت داشته باشند . برای نمونه در صورتیکه رستوران دارید باید منو و آدرس و نقشه محل رستوران را در سایتتان بگذارید یا این که در صورتی‌که یک خرده فروش هستید، می بایست عکس حقیقی و واقعی تولید ها خود را در اینترنت وب سایت قرار دهید . در صورتی‌که فعالیت خدماتی انجام می دهید، ایده ها حقیقی مشتریانتان می بایست در وبسایت وجود داشته باشد . 
نمونه برای طراحی وب سایت شخصی، باید چندین عکس و لینک و پیوند از نهایی کارهای خویش را در وب سایت قرار دهید و یا این که یک سالن آرایش، نظرات مشتریان خویش در رابطه مهارت های آرایش و پیرایش مو بوسیله آرایشگران را سناریو دهد . 
پس سایت خود را از اطلاعاتی تشکیل دهید که مردم به دنبال آن می گردند . 

طراحی سایت در مشهد

تصاویر 
تعالی پس‌زمینه تمامی ما با این گزاره پر اسم و رسم که می‎گوید یک عکس از 1000 کلمه گویاتر است، آشنا هستیم . این موضوع در زمینه اینترنت هم راستگو هست . یک عکس پس‌زمینه و متنی که روی آن قرار می‎گیرد به شما یاری می‎کند تا یک پیام ویژه را با تاکید بیشتری به مخاطبین بیان نمایید . همینطور برای آن گونه از بازدیدکنندگانی که دوران متعددی را برای قرائت یک نوشته صرف نمی‎کنند یک عکس می‎تواند مورد خوبی برای انتقال پیام شما باشد . از آنجا که این روزها بازدیدکنندگان از ابزار مختلفی برای بازدید صفحه های اینترنت به کار گیری می‎کنند، شما باید مطمئن باشید که تصاویری که استفاده می‎کنید با تبلت‎ها، تلفن‎های هوشمند، لپ‎تاپ‌ها و سایر دستگاه‎های دیگر سازگار باشد . اگر یک بازدیدکننده بتواند متن روی عکس را ببیند اما عکس زیر آن قابل مشاهده نباشد، ممکن هست معنایی که شما در سعی برای به تصویر کشیدن آن می باشید را منحرف نماید . همچنین نباید فراموش نمایید که هر چه تعداد عکس‎های به کار رفته در یک ورقه اینترنت عمده باشد مقطع بارگذاری این ورقه نیز اکثر و در فیض کندتر خواهد شد و ممکن است به کار گیری از تصاویر دوچندان فیض معکوس داشته و اندازه بازدیدکنندگان را کمتر می‎کند . براین اساس در تعداد و طریق به کارگیری از تصاویر با توجه عمل نمایید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت: 14:20

تغییرات مطلوب در طراحی وبسایت چه از لحاظ ساختار گرافیکی و چه از حیث ساختار مهندسی و برنامه نویسی، می تواند به رویش ترافیک موءثر وبسایت و همچنین ارتقا سرمایه یاری کند، ولی در صورتیکه قصد تولید چنین تغییری را در طراحی وب سایت خویش دارید، خوب تر هست حتماً سفارش های زیر را جدی بگیرید . 

طراحی سایت در مشهد


) مطمئن شوید که دلیل قانع کننده ای برای تغییر تحول طرح سایت خود دارید! 
معمولاً بازدید کننده های مستمر وبسایت شما مضاعف موافق تغییر و تحول در پباده سازی نیستند، آن ها خصیصه های ذاتی سایت شما را دریافته اند و می دانند برای هر کاری به کدام نصیب وب سایت مراجعه کنند، تغییر زود به زود یا این که بی موقع، آن ها را عصبانی می نماید . 

ولی 
تغییر‌و تحول در پباده سازی تارنما هر از چندگاهی حتمی است، این تغییر و تحول می تواند یکجا و طی ارائه یک ورژن نو باشد و یا می تواند تدریجی و با تغییرات زود به زود جزئی همراه باشد، ولی همواره توجه نمایید که تغییر تحول در نکات بنیادی اینترفیس وبسایت، یوزرها را اذیت می کند، پس عملکرد فرمائید عمده روی زیبایی در پباده سازی وبسایت تمرکز داشته باشید و دوچندان مکان امکان ها را تغییر‌و تحول ندهید، مگر اینکه بازه زمانی دوران طولانی از ارائه ورژن گذشته پیشین باشد و نیاز به یک خانه تکانی باشد! 
البته 
شایسته ترین عارضه ها برای تغییر تحول طراحی تارنما کدام هستند؟ 


- تغییر و تحول برای استفاده کننده پسند کردن و مشتری پسند کردن: تغییر‌و تحول طرح وبسایت برای افزایش امکان ها و مشتری دوستی، برهان بسیار خیر می باشد و می تواند بازدید کننده های سایت شما را اکثر کند . 
کارایی فرمایید user-friendly کار کنید، امروزه طرح های Flat محبوبیت اکثری در این موضوع دارد! 

تغییر برای افزایش در دسترس بودن سایت: وب سایت های سنگین گاه و بی گاه از دسترس خارج می شوند (البته بسته به شرایط سرور متعدد است)، ممکن می باشد شما طی مراحل تغییر، بعضی قابلیت و امکان های گرافیکی سنگین وزن را از فی مابین ببرید و برنامه ای سبک و در عین هم اکنون زیباتر داشته باشید، این مدام شدنی است! 
- تغییر برای پسندیده شدن از دید موتورهای جستجو: موتورهای کاوش قوانین خاص خودشان را دارند، یک وب سایت غالب می بایست برای آنها بهینه پباده سازی شده باشد . 

 

تغییر و تحول 
در پباده سازی وبسایت 


2 ) کمترین تغییر را در URL ها بدهید . 

ممکن میباشد شما به دلایلی تصمیم بگیرید که تغییراتی در نام فایل ها یا مسیر URL های خویش بدهید، مثلاً به این سود رسیده اید که اسم تازه می تواند مراد مسئله URL را بهتر به مخاطب منتقل کند، این فعالیت زیاد خوبی است، البته به شرطی که URL های قبل نیز به قوت خود باقی بمانند یا از تکنیک های فوروارد به کار گیری شود، در غیر این صورت تغییر‌و تحول در URL ها به هیچ تیتر کار نیکی نیست، این مورد دو جراحت به سایت شما وارد می کند، یک عدد اینکه ممکن می‌باشد بک لینک های متعددی از وبسایت های گوناگون به URL حذف شده شما اشاره نماید . حتماً اهمیت بک لینک ها را می دانید، آن های از ستون های با اهمیت سئو می باشند . و برهان دوم این که موتورهای کاوش URL حذف شده شما را گم می کنند، در واقع وبمستر سایت باید در هنگام حذف یک URL حتماً اقدامات احتیاطی را برای موتورهای کاوش انجام دهد، در غیر این رخ شما در حالی که از تغییر و تحول پباده سازی سایت خوشحال هستید، موتورهای جستجو در حالا ثبت امتیاز منفی برای شما می‌باشند . 

 


) تغییر‌و تحول در ظواهر تارنما را به CSS بسپارید! 
در صورتی که هدفتان از تغییر‌و تحول پباده سازی وبسایت، صرفا ایجاد تغییرات در ظواهر وب سایت است، بهتر می باشد این کار را با فایل CSS وبسایت خود انجام دهید، این کار باعث می شود تا از ساخت تغییرات در جداگانه در هر فایل از ویسایت خود خودداری نمایید . 

 

 

4 ) از یک IDE مناسب برای اینترنت به کارگیری فرمایید . 

در نظر داشته باشید که این آخرین توشه نمی باشد که قصد دارید طراحی وب سایت خویش را تغییر تحول دهید، در ارتفاع عمر وبسایت، بارها این اتفاق خواهد افتاد، چه بسا ممکن می‌باشد شما در برهه ای از مقطع به این نتیجه برسید که تارنما شما تمامی آن چیزی را که لازم می‌باشد داراست و دیگر نیازی به بسط یا این که تغییر تحول ندارد، اما این خیالی زودگذر است، چون که تغییرات در جهان تکنولوژی گهگاه شما را تا آنجا پیش می برد که چه بسا شاید نیاز به تغییرات بنیادین پیدا نمائید . 

یکی از شیوه های پرهیز از تخریب های آینده در پروژه های وبسایتی، این است که هر بار که پباده سازی تارنما خویش را تغییر و تحول می دهید، آن را در قالب یک پروژه در یک ویرایشگر وب مناسب جاسازی نمائید . در واقع عالی است که تمام فولدر های پروژه شما در یک مخرن مشترک در ویرایشگر قرار داشته باشد که ویرایشگر به شما در فهم و شعور و ایجاد رابطه در بین آنان یاری کند . بخش اعظم ویرایشگر های بدون پول امکانات پیچیده و کارامد ویرایشگرهای تجاری مثل Dreamweaver را ندارند . مثلاً در این قابل انعطاف افزار شما می توانید تغییری را در یک بخش از پروژه انجام دهید و آن را به تمام پوشه های دارای ربط گسترش دهید، در صورتی که اکثری از نرم افزارهای رایگان از پس چنین کاری بر نمی آیند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 202 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 12:52

در 
بازه زمانی طراحی اینترنت سایت، زنان را به حافظه داشته باشید! یک مثل سابق در بنگاه های املاک بیرون وجود دارد: “زنان آنگاه از فروشگاه گردی خرید می کنند، مردان سریعا خرید می نمایند .” در بخش اعظمی از موارد، زنان آن‌گاه از پژوهش ها پهناور در اینترنت، به تارنما شما وارد شده اند . یک وب تارنما با طراحی مطلوب و زیبا، که توانایی تولید ارتباط احساسی با زنان را داشته باشد، می تواند شما را از سایرافراد متمایز کند . پباده سازی متفکرانه و جذاب، همراه با محتوای مرتبط، مناسب و زیبا، کلید چنین سایتی میباشد . به جزئیات توجه داشته باشید . شما پی می برید که بهترین فروشندگان شما، به عبارتی زنان در خانواده هایی میباشند که با منزل ارتباط گرفته اند . 

طراحی سایت در مشهد

اینترنت 
وبسایت بنگاه املاک شما می بایست خوانا باشد! در صورتی‌که می خواهید، خریداران احتمالی محتوای شما را بخوانند، باید تارنما شما پاک و خوانا باشد . متن سیاه با کنتراست بالا در پس موضوع سفید، شایسته ترین منش حل میباشد . متن بایستی آنقدر تعالی باشد که بتواند به راحتی خوانده شود . از پس قضیه های رنگی دوری کنید . فضای سفید کافی می بایست در چنین وب سایت ها وجود داشته باشد، تا متن بتواند خود را نشان دهد . مطمئن باشید، پیشین از تماس به دست آوردن با شما، خریداران، یک‌سری بار محتوا را خوانده و حتی به اشخاص معتمد خود هم نشان داده اند . در حالتی که وب وب سایت شما خوانا باشد، به راحتی چنین امری میسر می شود . 

وب 
وبسایت موبایل داشته باشید ! این زمینه تماما معین است . بیش از ۲۰ درصد مشتریان، از روش تلفن های هوشمند به وب متصل می شوند . پس دوچندان اساسی هست که وب تارنما شما، در این تلفن ها هم قابل اجرا باشد! از خرج کردن پول ترسی نداشته باشید . داشتن یک وب وب سایت موبایلی برای این کاربران، از لازمات موفقیت شما محسوب می شود . شایسته ترین رویکرد، پباده سازی اینترنت وبسایت “پاسخگو یا این که ریسپانسیو ” می‌باشد . یک اینترنت وب سایت پاسخگو “در تمام اسکرین ها، قابل اجراست” . اساسی نمی باشد شما از چه دستگاهی برای مشاهده تارنما به کارگیری می نمائید . یک خریدار احتمالی، می تواند ورقه شما در گوشی تلفن هوشمند خود بوک مارک کرده و بعد از آن در کامپیوتر منزل اش، آن را گشوده کند . در طراحی ساده، این یک مراحل ساده است، البته در اینترنت وبسایت های معمولی، شما به احتمال زیاد، مشتری خود را از دست می دهید . همین طور، گوگل طراحی پاسخگو را به تیتر بهترین همت در برای اینترنت سایت ها معرفی می نماید . هیچ وقت، پیشنهادات گوگل را نادیده نگیرید . 

برای این که مسائل پیچیده خیس نشود، الگوئی نو نیز به علت ترویج یافتن تلویزیون ها و اسکرین های گرانقدر به وجود امده هست . حال ماشین کرایه ای ها و شرکتها برای ایجاد وب سایت اثرگذار که در هر اسکرین قابل سناریو است، چه گزینش هایی دارند؟ آیا در بازه طراحی اینترنت وب سایت به کاربران تلفن همراه خویش اعتنا کرده اید؟ آیا کاربران قدیمی خود، مانند کامپیوترهای شخصی و لب تاپ هم در نظر گرفته اید؟ اسکرین های بلندمرتبه چطور؟ اولی تصمیمی که می بایست بگیرید، پباده سازی یک تارنما پاسخگو یا چند وبسایت مطابق با چند ابزار دسترسی هست . 
آیا سایت کهن خود را نگه داشته و یک وب سایت موبایلی تازه طراحی می کنید؟ در صورتیکه تصمیم به محافظت وب سایت دیرین خویش دارید، نمونه ها و نکات زیر به شما در اثر گوشه ای وبسایت یاری خواهد کرد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 24 مرداد 1398 ساعت: 15:11

دسترسی 
آسان وبسایت 
شما نباید استفاده کننده را گیج کند که خوب اینجانب میخوام یک مطالب را پیدا کنم چه کار کنم؟ کجا سرچ کنم؟ کدوم بخش؟ 
اینها کلیه سوالاتی هست که شما می بایست مدنظر داشته باشد در‌صورتی‌که شما طراح نیستید این سوال هارا مطلقا با طراح خویش در میان بگذارید . 

طراحی سایت در مشهد

در طرف دیگر قضیه وارد یک سایت می‌شوید هزاران پیوند جلوی شماست ۳ سایدبار .کاربر هنگامی اینها را ببینید کاملا حیران میشود هم اکنون از اقبال بد شما اگر چیزی که بازدید کننده به دنبال ان میباشد در اخر همه باشد اخرین مدل بندی شما ان چیزی باشد که بازدید کننده میخواهد دیگه حقیقتا بایستی یک فکر دورازشوخی بکنید . 

با 
کاربران خویش در رابطه باشید لحاظ خواهی از یوزرها شایسته ترین مثال ی این مورد می باشد هر یک‌سری وقت یک توشه لحاظ کاربران خویش را در قضیه وبسایت و یا این که موضوعات دیگر قضیه سوال قرار دهید و بر مبنا همان نظر سنجی یک پست بنویسید و به بررسی کلی بپردازید چه بسا عملکرد فرمائید در پست خود از چند نظر به طور مختص اسم ببرید و انها را نقد و چک نماید در این چهره کاربر میفهمد که شما حقیقتا ارزش قائل می باشید برای او و نظر وی در نتیجه شما یک بازدید کننده ی اثبات و همیشگی به دست می اورید . 

آخری 
و با اهمیت ترین: از دل کاربر بنویسید خیلی حیاتی می باشد که کاربر باشد خیر مولف . خواننده باشید خیر نویسنده . شما می بایست از مشاهده کرد یک کاربر بنویسید بایستی از یک یک خواننده بنویسید یک خواننده ی تازه کار که برای اولی توشه میخواهد در موضوع پست شما بخواند .در صورتی‌که شما خیلی سطخ بالا بنویسید طیف عظیمی از بازدید کننده های خود را از دست خواهید بخشید زیرا کلیه که همه چیز را نمیدانند . 

در حالتی که 
خیلی تراز تحت بنویسید یک استفاده کننده سطح بالا که میخواهد پست شما را بخواند برای تکمیل علم خسته میشود و تاءمل می کند که دارد کتاب ماجرا میخواند 
نوشتن مثل آزمون هست که شما زمانی می‌خواهید سوال طرح کنید باید برای ضعیف ترین دانش اموز و شایسته ترین علم اموز سوال طرح کنید چه بسا برای یک علم اموزش میانگین .از انجایی که پدر خویش اینجانب معلم می‌باشند برام این موضوع خوب جا افتاده که نوشته خیلی شبیه آزمون می باشد هر کسی توی امتحان چیره نمیشه هرکسی نیز هم تالیف کننده نمیشه . 

شما هنگامی شروع میکنید به تالیف می بایست از جایی استارت فرمایید که منی که برای اولی توشه می باشد اسم مورد پست شما را شنیده ام بفهمم درمورد چه چیز است و در اخر صلح که پیش از این نیز نام قضیه را شنیده و چه بسا تخصص اوست هم راضی وبسایت شما را ببندد و یک سپاس هم در نقطه نهایی از شما بکند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 12:06

اکثری از یوزرها با به کار گیری از تلفن‌های هوشمند خویش وارد سایت‌ها میگردند ازاین‌رو با قرار دادن یک دکمه برای تماس تلفنی با شما میتوانید برقراری ارتباط را برای آنها مضاعف ساده و آسان‌تر کنید . در این مطلب قصد داریم به شما شیوه اضافه کردن دکمه تماس تلفنی به وبسایت را توضیح دهیم . 

اگر یک وب سایت وردپرسی دارید و میخواهید یک دکمه “تماس تلفنی” در وب سایت خویش قرار دهید با این مطلب هم پا باشید چراکه ما در این مقاله این زمینه را به شما به‌صورت گام‌به‌گام آموزش خوا‌هیم داد . 

طراحی سایت در مشهد

در 
این مطلب می‌خوانید: 
افزودن 
دکمه تماس تلفنی به سایت شیوه 
اول: اضافه کردن دکمه تماس تلفنی با استعمال از افزونه دکمه 
تماس تلفنی ثابت فعال 
کردن دکمه تماس تلفنی انتخاب 
شماره تلفن افزودن 
متن دکمه تماس گزینش 
مکان دکمه تماس تلفنی معین 
کردن رنگ دکمه تماس موقعیت 
سناریو دکمه تماس تلفنی افزودن 
دکمه تماس به صفحه ها وردپرس اضافه کردن 
دکمه تماس به صفحات وردپرس در گوتنبرگ افزودن 
دکمه تماس به صفحه ها در ویرایشگر کلاسیک اضافه کردن 
دکمه تماس تلفنی به نوار کناری سایت راه و روش 
دوم: اضافه کردن دکمه تماس تلفنی به وردپرس به‌‌صورت دستی اضافه 
کردن پیوند دکمه تماس تلفنی به فهرست سایت اضافه کردن 
دکمه تماس تلفنی به سایت تعداد متعددی از کسب‌وکارهای کوچک در دنیای وردپرس به مشتریان خودشان متکی می‌باشند و کاربران آنها بایستی با وبسایت در ارتباط باشند . عمدتاً این‌گونه سایت‌ها باید برای پشتیبانی و یا این که برای دادن اطلاعات پیش‌فروش برای مشتری راهی برای تماس با خویش قرار دهند . به همین استدلال ما برای این جور از سایت‌ها پیشنهاد میکنیم در وب سایت خود “دکمه تماس تلفنی” قرار دهند . 

بااین‌حال نسبت به فعالیتی که در وبسایت خویش انجام می‌دهید ممکن هست یک کاربر بخواهد فوراً با یکی از افراد مسئول وب سایت شما رابطه تلفنی برقرار کند . 

با توجه به این‌که ترافیک استفاده از تلفن‌های هوشمند در دنیای امروز روبه افزایش هست براین اساس یوزرها با استفاده از دکمه تماس تلفنی راحت‌تر میتوانند اطلاعات موردنیاز خودشان را از وبسایت شما کسب کنند . 

در شرای کسب‌وکار اینترنتی خودتان را به‌تازگی فعال‌سازی کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به یک خدمت تلفنی حرفه‌ای مراجعه نمایید تا بتوانید به‌راحتی تماس تلفنی برقرار کنید، شماره‌ها را با کارکنان به اشتراک بگذارید و با به کارگیری از تلفن‌های هم پا خویش از هرجایی دیگر (به‌جای گوشی تلفن ثابت) به تماس‌های خودپاسخ دهید . 

در اینجا روش‌های اضافه کردن دکمه تماس با ما را برای شما خواهیم اعلام کرد . 

راه و روش 
اول: افزودن دکمه تماس تلفنی با استفاده از افزونه استعمال از پلاگین برای اضافه کردن دکمه تماس تلفنی یک عدد از راحت‌ترین و ناچیز درد سرترین روش‌هایی است که شما می‌توانید از آن به کار گیری نمایید . درواقع در این روش این قابلیت به شما داده خواهد شد که به‌راحتی یک دکمه برای تماس تلفنی در گوتنبرگ، ویرایشگر کلاسیک وردپرس، ویجت نوار کناری وردپرس و یا این که چه بسا در چهره دلخواه یک دکمه تماس ثابت ایجاد نمایید . 

افزونه‌ای که به شما برای افزودن دکمه تماس تلفنی کمک خواهد کرد پلاگین رایگان WP Call Button می باشد . پس‌از این‌که این افزونه را دانلود و نصب کردید روند تحت را طی فرمائید . در صورتیکه از فرآیند نصب پلاگین اطلاعی ندارید می توانید یادگرفتن نصب پلاگین وردپرس را مشاهده فرمایید . 

پس از فعال سازی افزونه برای این که بتوانید به پیکربندی آن دسترسی داشته باشید باید آنگاه از ورود به پیشخوان تارنما از نصیب پیکربندی گزینه‌ی WP Call Button را گزینش کنید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت: 12:49

مورادی 
که به وب تارنما شما لطمه میزند 

طراحی سایت در مشهد
۱ . 
محتوای قدیمی 
اجازه ندهید سایتتان خاک بگیرد . بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی فورا از سایتی که محتوای آن قدیمی می باشد بیرون می‌شوند؛ بگذریم از تأثیری که این مسأله بر رده شما در جستجوها خواهد داشت . 

۲ . 
محتوای زیادی 
این از محتوای اندک هم بدتر می‌باشد . هرچه بازدیدکنندگان شما با حجم بیشتری از مطالب طولانی و اطلاعات متفرق مواجه شوند، سریع‌تر از وبسایت شما خارج خواهند شد . 

۳ . 
عدم به کار گیری از تصویر استعمال نکردن از تصاویر تارنما شما را کسالت‌بار و خسته‌کننده می‌سازد . بازدیدکنندگان مدرن توقع دارا‌هستند در تارنما شما ترکیبی از محتوا و تصاویر و لوگوها را مشاهده کنند . 

۴ . 
تصاویر باصرفه نشده 
همت فرمائید با بهینه کردن تصاویرتوسط نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ مدت بار گذاری شدن و کیفیت تصاویر را در یک حالت تعادل قرار دهید .دو عنصرحجم و کیفیت در تصاویر مورد به کار گیری در اینترنت تارنما دوچندان اساسی می‌باشند و نباید یکی فدای دیگری شود بنابر این با باصرفه کردن تصاویر به وسیله قابل انعطاف افزارهای گرافیکی این دو عنصر را در تصاویر خود به یک تعادل برسانید .بازه کوتاه و کیفیت مناسب . 

۵ . 
استعمال از Intro های Flash 
به کارگیری از Intro های Flash بدترین ادله برای شناخته نشدن وب وبسایت شما در موتورهای جستجوست .در صورتیکه تاءمل می نمایید که احتیاجی به شناخته شدن در موتورهای کاوش ندارید از Flash Intro به کارگیری فرمائید .صفحات Index یکی از مهم ترین صفحه های برای موتورهای کاوش هستند پس به بهترین نحو از آنان به کار گیری نمائید . 

۶ . 
به کارگیری بیش از حد از برنامه خردسالان ها 
اینترنت 
سایتی را در لحاظ بگیرید که از هر نقطه آن موضوعی در اکنون چشمک زدن می‌باشد آیا شما به این وب سایتها عشق و علاقه دارید و یا این که به محض ورود پنجره آن را می بندید؟ همت فرمائید اصول سادگی را در وب وب سایت خود رعایت نمائید ، جلب دقت مخاطب فراوان خوب هست ولی جلب دقت متعددی باعث آزار مخاطب شما خواهد شد و این یک امتیاز منفیست .این جلب توجه نباید به جور ای باشد که ذهن مخاطب را از زمینه حیاتی وب وبسایت بدور کند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 12:43


سئو 
(SEO) واجب نمی باشد حیران شوید! مفهوم این کلمه چندان تعجب آور و غریب نیست . سئو یعنی شما سایت خویش را به نحوی بسازید که بتواند سکو های بالایی را در گوگل (و سایر موتورهای جستجوگر) به دست آورد . این کلمه و واژه مخفف Search Engine Optimization یا این که همان بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو می باشد . 

طراحی سایت در مشهد
روزمره میلیون‌ها کاوش در وب انجام می‌گردد که بخش قابل توجهی آن ها از روش گوگل میباشد . این جستجوها فراوان متعدد می باشند و قطعاً قسمتی از آنها، در ناحیه کاری شماست . برای مثال در‌صورتی‌که شما یک مغازه اینترنتی موبایل داشته باشید، قطعاً کسی که عبارت "خرید موبایل" را کاوش می‌کند، برایتان یک کاربر ایده‌آل محسوب میگردد . 
در واقع، حضور در گوگل می تواند یک شیوه عالی برای ارتقا بازدید و فروش وب سایت شما باشد . ولی برای این خواسته در رتبه اولیه واجب میباشد تارنما شما تمام استانداردها و اصولی که برای موتورهای جستجو گر مهم می‌باشد را رعایت کند . اکثری از نکاتی که در ادامه می‌آیند، می‌توانند در سئو یا این که درجه گوگل شما تاثیرگذار باشند . 
همان طور که دیدیم، برای یک پباده سازی وبسایت عالی شما هم می بایست یوزرها را در لحاظ بگیرید و هم موتورهای کاوشگر را . اما به هیچ وجه تامل نکنید که این دو مسئله از هم انقطاع می باشند . در واقع هر چقدر تجربه کاربری تارنما شما خوب تر باشد، طبیعتاً در نتایج جستجوهای گوگل نیز رتبه بهتری خواهید داشت .در واقع تمام نکاتی که در ادامه می‌آیند، به طور بدون واسطه بر روی هر دوی این مسائل تاثیرگذار می‌باشند . 


خصوصیت و نکته که در طراحی وبسایت کلیدی هستند حالا که دو انگیزه کلیدی در پباده سازی سایت چه هستند، بگذارید در ویژگی‌‌ها و تجهیزات یک سایت خوب دقیق‌تر شویم و ببینیم که هنگام طراحی وب سایت شما باید به چه نکاتی دقت داشته باشید . رعایت این نکات و اصول در پباده سازی وبسایت سبب می گردد سایت شما تاثیر فراوان بهتری بر روی مخاطبان بگذارد و درجه های بهتری را نیز در گوگل بدست آورد . 

سرعت 
بالای وب‌سایت (Page Speed) خودتان را جای کاربرانی که از وب سایت شما استعمال می‌نمایند بگذارید . ایشان به عبارتی کلیک‌کننده‌هایی می باشند که معنا طاقت کردن را به خیر نمی‌دانند و صرفا یک چیز برایشان کلیدی است؛ رسیدن به مطلب دلخواه در کسری از ثانیه! پس طبیعتاً وقتی که کاربر مجبور باشد خیلی منتظر سناریو وبسایت شما بماند، هیچ بعید نمی‌باشد که ورقه شما را ببندد و به سراغ یک سایت دیگر برود . این مسئله همینطور تاثیری بدون واسطه در درجه تارنما شما در گوگل خواهد داشت . 

ما یک مطلب بدون نقص در مسئله سرعت اینترنت وبسایت و اهمیت آن منتشر کرده‌ایم . این مطلب هم می‌تواند اهمیّت سرعت بالای یک وب سایت را برای شما صریح کند، هم به شما یاد بدهد که چه گونه می توانید سرعت وب‌سایت خود را بسنجید . 

ریسپانسیو 
بودن (Responsive) یا برخورد گرایی سایت ریسپانسیو بودن به این مفهوم هست که تارنما شما خودش را با تمام اندازه‌های برگه (کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه همراه) تطبیق دهد . این خصوصیت امداد مینماید که هر کسی با هر دستگاهی به راحتی بتواند از وبسایت شما به کارگیری کند . 

در سال 2015 بود که گوگل اعلام کرد جستجوهای انجام شده با گوشی بیش از 50% کل جستجوهای گوگل را دربرگیرنده می گردند . برای وب سایت شما هم عین همین مورد راست گو می باشد . یعنی اکثر یوزرها شما با گوشی به سراغتان می‌آیند . پس مضاعف حیاتی میباشد که وب سایت خود را برای گوشی‌های گوشی آماده فرمائید . ولی مسائل صرفا کاربران نیستند . زمانی که کاربری از روش گوشی در گوگل جستجو می‌کند، رتبه‌های برتر برای سایت‌هایی خواهد بود که ریسپانسیو هستند، چرا که به کار گیری از آنها برای کاربر موبایل راحت‌تر میباشد . پس ریسپانسیو بودن روی ترافیک سایت شما از گوگل نیز تاثیرگذار خواهد بود . 

ما در مقاله ریسپانسیو چه میباشد و چرا اهمیت دارااست به فیس بی نقص به مسائل عکس العمل گرایی پرداخته‌ایم و شیوه های تحلیل ریسپانسیو بودن یک وب سایت را به شما گفته‌ایم . 

داینامیک 
(Dynamic) بودن اینترنت سایت داینامیک یا این که پویا بودن وب‌سایت، یک عدد از مفاهیم ابتدایی در طراحی وب سایت می باشد که شناخت آن زیاد اهمیت دارااست . زمانی که تارنما شما داینامیک باشد، بخش‌های متعدد آن به یکدیگر متصل میباشند . یعنی مثلاً وقتی که شما یک مطلب تازه در وبلاگ خویش منتشر می‌کنید، این مطلب در کاغذ اساسی تارنما شما نیز نمایش داده می‌شود . 

زمانی که تارنما شما داینامیک باشد، بسط آن سهل و آسان می‌باشد . اما در‌صورتی‌که سایت شما استاتیک (غیر داینامیک) باشد، آن وقت اضافه کردن امکانات جدید، وبلاگ‌نویسی و . . . چندان آسان نخواهد بود . پس عملاً وب سایت شما عمده از یک معرفی ساده، کاربردی نخواهد داشت . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 556 تاريخ : شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 13:33

در ادامۀ صفحه، گوگل در بخش‌های مختلفی داده ها تکمیل‌کننده و راهکارهای بهبود سرعت را به شما می‌گوید؛ ولی بهتر می باشد گذشته از آن ببینیم که گوگل اصلاً این اطلاعات را از کجا می‌آورد! سپس از این که با سازوکار گوگل آشنا شدیم، حرف‌های آن را بهتر میفهمیم . 

طراحی سایت در مشهد

Google 
PageSpeed Insights چه‌گونه کار می‌کند؟ گوگل، 
برای اندازه‌گیری سرعت سایت‌ها به یک سری اطلاعات نیاز دارد که به دو منش پایین آنها را جمع‌آوری می‌کند: 
داده ها 
آزمایشگاهی (Lab Data) داده ها 
می دانی (Real-World Field Data) داده ها آزمایشگاهی حاصل نظارت سایتتان توسط گوگل هست و اطلاعات می دانی گزارش تجربه یوزرها می باشد که توسط مرورگر گوگل کروم جمع‌آوری شده می‌باشد . 

در جمع‌آوری اطلاعات میدانی، هنگامی کاربران به وبسایت شما مراجعه می‌کنند، تجربۀ کاربری هر یک در گوگل کروم آن ها ذخیره می‌گردد و گوگل از آن‌ها در آنالیزهایش استفاده می کند . 

درحال حاضر برویم سراغ اطلاعاتی که Google PageSpeed Insights با یک کلیک در اختیارتان می گذارد . در شرای صفحه را کمی اسکرول فرمایید به تعدادی بخش می‌رسید که عبارتند از: داده‌های آزمایشگاهی، فرصت‌ها، عیب‌یابی گوگل و موفقیت‌ها . در ادامه هر بخش را توضیح میدهیم . 

1) 
Field Data یا داده‌های میدانی حتی 
در شرای سریعترین تارنما دنیا را نیز داشته باشید، ممکن می باشد در این بخش مقداری جا بخورید! چرا؟ 
چون در جمع‌آوری داده ها میدانی، فقط سرعت وب سایت نمی باشد که تعیین‌کننده هست . سرعت اینترنت یوزرها نیز در تجربه کاربری آن ها تاثیر داشته، در گوگل کروم ذخیره گردیده و در ارزیابی می دانی نظر میگردد . 

اطلاعات 
می‌دانی در تست سرعت سایت 
در تصویر بالا می بینید که گوگل می‌گوید، در 30 روز گذشته سرعت پیج، در مقایسه با صفحه ها دیگری که گزارش تجربه کاربری آنان در گوگل کروم بوده، آرام نظارت گردیده است . 

در این بخش دو نمودار 3 رنگ به نام‌های FCP و FID نیز داریم که حرف‌هایی برای اعلام کردن دارا هستند . 

FCP 
یا First Contentful Paint 
به زبان ساده، وقتی شما آدرس وب‌سایتی را در مرورگر خود وارد می‌کنید، در ابتدا، صفحۀ مرورگر خالی و سفید است؛ به بازه زمانی زمانی که ارتفاع میکشد تا او‌لین تغییر و تحول ظاهری در ورقه ایجاد می شود (فاصلۀ هنگامی اینتر زدن روی صفحه کلید برای تایید آدرس تارنما قضیه نظر تا دریافت اولین بایت از اطلاعات سایت از DOM) FCP گفته می‌گردد . 

FID 
یا First Input Delay 
به برهه زمانی هنگامی گفته می‌گردد که استفاده کننده اولین تعامل را با سایت داشته باشد . او‌لین تعامل میتواند کلیک کردن روی لینک، لمس یک دکمه یا هر عملی باشد که مرورگر وادار به برخورد شود . 

درحال حاضر 
که با مفهوم و عمل هر دو نمودار آشنا شدید، بیایید ببینیم که هر رنگ نشان‌دهندۀ چیست؟ 
رنگ قرمز‌رنگ برای آن درصدی از یوزرها می باشد که FID و FCP کندی را تجربه کرده‌اند . معمولاً زمان بالای ۲ .۵ ثانیه، کند تلقی شده و در رنگ قرمز‌رنگ حساب و کتاب می‌گردد . 

رنگ نارنجی آن درصدی از کاربران را نشان می دهد که سرعت متوسطی را تجربه کرده‌اند . مدت مقطع فی مابین 1 تا 2 .5 ثانیه متوسط میباشد . 

رنگ سبز درصد آن مدل از کاربرانی را نشان میدهد که سرعت قابل قبولی را تجربه کرده‌اند . زمان‌های ذیل 1 ثانیه، در دستۀ سبزرنگِ پرسرعت‌ها جای میگیرند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 17 مرداد 1398 ساعت: 12:13

هزینه 
های متفرقه شیوه اندازی سایت هزینه هایی که در این قسمت آورده شده اند الزامی نیستند بلکه در رخ نیاز و اگر پولتان به مقدار کافی است می‌توانید از ابتدایِ روش اندازی وب سایت برای این موردها نیز هزینه نمایید . 

دقت داشته باشید همگی این کارها را می توانید خودتان به راحتی و با استعمال از فراگیری های مو جود در تارنما و بدون حتی پرداخت یک ریال به دیگران انجام دهید . 

طراحی سایت در مشهد

هزینه 
تولید محتوا برای سایت سایت شما نیاز به محتوا و مطلب داراست . در صورتی که از تالیف متنفرید یا نمیدانید چطور آغاز به نوشتن یک مقاله کنید، یا این که وقت کافی برای نویسندگی و تهیه مقاله برای تارنما خود ندارید می‌توانید با پرداخت هزینه ای به افرادی که کارشان تهیه و تنظیم و نوشتن مقاله برای وبسایت میباشد، بخواهید تا این عمل را برای شما انجام دهند . 

البته این هزینه معمولا متغیر است، به عنوان نمونه در حالتی که مطلبی که برای تارنما خود می‌خواهید تنظیم فرمائید تخصصی است، مسلما هزینه آن هم عمده خواهد شد . 

در رابطه با هزینه تنظیم محتوا نمیشه یک رقم قطعی داد چون هزینه با دقت به کسی که فعالیت را برای شما انجام میدهد، کیفیت کارش و همچنین خواسته شما و تعداد کلماتی که می‌خواهید در یک مقاله داشته باشید، متغیر خواهد بود . 

در هر فیس خویش شما نیز میتوانید سوای پرداخت هزینه ای و صرف اندکی وقت مبادرت به تنظیم و تالیف مطالب کنید، در همین وبسایت به شما یاد داده گردیده که چطور میتوانید یک نوشته باارزش برای خویش تنظیم نمائید .

حتما 
بخوانید: آموزش ایجاد محتوا: راهنمای جامع ساخت محتوای الکترونیکی 

هزینه 
ساخت یا تهیه و تنظیم تولیدها سایت این موضوع را میتوان به عنوان هزینه های جانبی راه اندازی کسب و عمل اینترنتی در لحاظ گرفت، ولی خوبتر میباشد که از همان ابتدا به آن تاءمل کرده و تصمیم درستی بگیرید . 

در صورتی که قصد فروش محصولی در تارنما خود را داشته باشید، بایستی نخستین معین نمایید که این محصول را می خواهید خودتان بسازید یا این که اینکه آن را از جایی تنظیم نمایید . در صورتی‌که بخواهید کالا را از جایی تهیه و تنظیم کنید پس بهتر است که پاره ای پول برای خرید اول متاع تان در نظر بگیرید که این نیز بستگی به گونه جنس و همچنین یک سری که می‌خواهید سفارش دهید دارد . 

در صورتی که خودتان می خواهید محصولی را بسازید، به عنوان مثال در حالتی که قصد فروش تولیدات دیجیتالی چون: کتاب الکترونیک یا این که قالب وردپرس یا این که اپلیکیشن تلفن همراه دارید، در آن صورت می بایست مشخص و معلوم نمائید که برای ایجاد آن نیاز به چه هزینه هایی هست؟ به عنوان نمونه هزینه های کدنویسی و یا طراحیِ رابط کاربری . 

به طبع 
بخوانید: در اینترنت یا وب سایت خود چه محصولاتی میتوانید به فروش برسانید 

فرقی نمیکنه چه محصولی در سایت خود به فروش برسانید، در‌صورتی‌که مورد سایت تان پولساز و محبوب نباشد، دیر یا زود به مشکل خواهید خورد، اما در دوره فراگیری گزینش مسئله پولساز به شما یاد خواهید داد که چطور مورد پولسازی گزینش کرده و چطور بهترین رویکرد درآمد زایی را با کمترین هزینه برای کسب و کارمان تعیین کنیم . 

 

هزینه 
تبلیغات و بازاریابی سایت از دیگر هزینه های جانبی سایت، هزینه تبلیغات می باشد . بایستی از به عبارتی روز نخستین به تامل جذب بازدید کننده برای وبسایت و تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری باشید . 

روش های رایگانی برای جذب بازید کننده به وب سایت وجود دارد، در صورتی که نخواهید پولی پرداخت فرمائید می‌توانید از این راه و روش ها به کارگیری نمایید . 

ولی ایراد راه و روش های بدون پول زمان بر بودن آن ها میباشد، به این معنی که نیاز به صرف مدت و فعالیت بیشتری دارند تا بتوانید شاهد افزایش بازدید کننده و فیض در تارنما خویش باشید . 

اگر بخواهید سریعتر بازدید کننده برای تارنما خود کسب فرمایید بد نیست تا در این مسئله هزینه کنید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت: 12:08

ویژگی 
های یک اینترنت سایت خوب بازدید: 
858 داشتن یک وب وب سایت عالی فاکتور دوچندان مهمی برای جذب بازدیدکننده ، نگه داشتن بازدید کننده و همینطور سئو و باصرفه سازی طراحی سایت هست . 

طراحی سایت در مشهد

چه 
پباده سازی سایتی یک پباده سازی سایت عالی محسوب می گردد؟ آیا پباده سازی سایت به معنا استعمال از یک طراح گرافیست متخصص می باشد؟ آیا طراحی وب سایت شما باعث واکنش طراحان سایت دیگر گردیده است؟ آیا پباده سازی سایت شما سبب ساز ساخت تعامل شما و بازدیدکننده گان بدون هیچ مانعی می شود؟ 
در این اوضاع و احوال داشتن یک اینترنت سایتی که همگی ویژگی های یک اینترنت سایت پیروز را داشته باشد قادر است به شما یاری دوچندان زیادی بکند . البته سوال اینجاست که این فاکتورها چه هستند؟ چه خصوصیت هایی می بایست سایت ما داشته باشد تا بتوانیم بگوییم وبسایت ما چیره است؟ در این مقاله به این موردها جواب خواهم اعطا کرد . 

۱- 
سرعت بارگذاری بالای وب: 
در رقابت تنگاتنگ تارنما ها بر سر چشم شدن، هرچه پر سرعت خیس باشید، خوبتر دیده می‌شوید . وصال به سرعت استاندارد بارگزاری صفحات تارنما امری ست تخصصی که در متدهای طراحی منزلت قابل توجهی داراست . در این راستا عواملی زیرا حجم بارگزاری هر ورقه به طور جداگانه و حجم بارگزاری تمام تارنما اندازه گیری می گردد . میزبانی وبسایت بوسیله یک هاستینگ کار کشته صرفا گزیده از فعالیت می باشد و کدنویسی با صرفه و به کار گیری از مناسب ترین ابزارها ضامن سرعت بالای وبسایت هست . 

یک سایت عالی به سایتی می بایست در برهه زمانی بازه اندکی بارگذاری شود و بیننده و بازدیدکننده‌ را درانتظار نگذارد، زحمتی که شما برای زیبایی وب سایت تان میکشید تمامی زمانی موءثر خواهد بود که سرعت لود سایت خویش را بالا ببرید تا تعداد بیشتری از افراد توان دیدن و استفاده کردن از تارنما شما را داشته باشند . به‌طور کلی پباده سازی وبسایت شما بایستی برای اینترنت بهینه‌ سازی شده باشد و بارگذاری شدن آن بخش اعظم از ۱۵ ثانیه طول نکشد . از تاثیر سرور هاست بر با صرفه سازی سایت نیز غاقل نشوید . 

2- 
طراحی ریسپانسیو یا برخورد گرا: 
تلفن همراه ها و تبلت ها را نباید فراموش کرد . امروزه حجم عظیمی از کاربران از موبایل های همراهشان برای کاوش در اینترنت به کار گیری میکنند، لذا میطلبد که وب سایت به مدل ای ریسپانسیو یا این که واکنش گرا طراحی شود تا در نمایشگر تمام گوشی ها و تبلت ها به درستی سناریو داده شود . 

ریسپانسیو به معنای جواب گرا یا این که برخورد گرا می باشد . به این مفهوم که طراحی اینترنت وبسایت به جور ای می باشد که در صفحه ها متعدد و ابزارهای گوناگون به صدق سناریو داده می شود، به تیتر مثال هنگامی که شما از طرز موبایل یا تبلت وب سایت را تماشا می نمائید ساختار ظاهری تارنما به گونه ای تغییر تحول پیدا می نماید که قابلیت پیمایش سایت در این ابزارها به راحتی آماده گردد . از طرفی در مانیتورهای با رزولوشن بالا نیز وب تارنما به مدل ای مناسب نمایش داده می شود و به عبارت دیگر یوزرها با هر ابزاری تارنما شما را تماشا می نمایند از محتوا و ظواهر وب سایت شما کمال استفاده را خواهند پیروزی . 

در یک عدد دو سال اخیر دقت زیادی به این نوعی از طراحی وبسایت گردیده است، طراحی ریسپانسیو حتی اپلیکیشن‌های منحصربه‌فرد را به چالش میکشد و مواقعی دیده شده که صاحبان سایت‌های دارای اعتبار به جای تمرکز روی اپلیکیشن‌ها به طراحی ریسپانسیو روی آورده‌اند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت: 12:28

بازاریابی 
محتوا چیست و چه گونه فروش وب وب سایت را ارتقاء میدهد 20:00 
- 18 تير 1392 همان گونه که در مقاله‌ها قبل اشاره شد بازاریابی اینترنتی دارای روشهای مختلفی می باشد . یک عدد از این روشها، خط مش بازاریابی محتوا یا این که Content Marketing می باشد . 

طراحی سایت در مشهد

بازاریابی 
محتوا چیست بازاریابی محتوا به ساخت محتوای با کیفیت، اثر گذار و دیدنی گفته می شود که منجر برطرف شدن نیازهای مختلف یوزرها می شود . این راه از بازاریابی بصورت بی واسطه فروش متاع را موضوع هدف قرار نمی دهد، بلکه از شیوه ارائه داده ها اثر گذار و گران بها منجر القا احساس حرفه ای بودن وب تارنما به استفاده کننده می شود . 

پس از این که کاربران به محتوای منتشر شده در وب سایت اعتماد کردند خود به خویش اینترنت وب سایت مورد حیث را به عنوان یک منبع مفید برای تامین مراد ها و نیازهای خویش بر می گزینند و خریدهای خویش را از این اینترنت وب سایت انجام می دهند و از این روش منجر ارتقا درامد وب سایتها می شود . 

بازاریابی 
محتوا چه مزایایی دارد تاثیر مستقیمی در ارتقاء رنکینگ وب تارنما در موتورهای کاوش داراست . 
محتوای با کیفیت به آسانی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود . 
عکس العمل یوزرها (درج نظر، خرید کالا، نشر محتوا در کانال های اجتماعی و . . .) را در پی داراست . 
بازاریابی 
محتوا چه معایبی دارد تولید و ساخت محتوای با کیفیت به تخصص و شناخت ظریف خدمات و تولیدها نیاز دارد . 
ساخت محتوا به بازه و اعتنا متعددی (در انتخاب کلمات و پاراگراف بندی) نیاز داراست . 
محتوای تکراری می تواند منجر قرار گرفتن در لیست سیاه موتورهای کاوش شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت: 12:35

کسب 
درآمد از وبسایت احتمالا کسب درآمد از وب سایت تان بدون امکان فروش محصول یک عدد از دغدغه های شما باشد . ممکن هست شما وب سایت داشته باشید البته کالایی برای فروش نداشته باشید که با فروش آن کسب درآمد کنید . این مقاله درباره طرز فروش کالاهای فیزیکی و ملموس در وب سایت نمی‌باشد . این مقاله درباره روش کسب درآمد از روش محتوا می‌باشد . اولین گام طبیعتاً ساخت مخاطب میباشد . همانطور که یک تجارت به مشتری نیاز دارد، شما نیز برای محتوای خویش به مخاطب نیاز دارید . فعالیت شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی دقیقاً به دلیل همین جذب مخاطب می باشد . فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربرانی در سختی سنی 18 تا 49 سال را جذب کند . اشخاصی که در این سن قرار دارا هستند را می بضاعت و توان از روش تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید محصول ترغیب کرد . بایستی دقت داشت که جذب مخاطب بایستی بخش اعظم بر شالوده نیاز مخاطبان به گونه محتوای شما باشد تا اینکه بر اساس سن مخاطبان بخواهید آن ها را جذب نماید . طراحی سایت در مشهد

برای نمونه در صورتی‌که شما به افرادی که می خواهند کسب و کار جدیدی شیوه بیاندازند مشاوره می دهید یک فرد 60 ساله که بخواهد عمل کردن برای دیگران را کنار گذاشتن و برای خود عمل نماید نیز می تواند مخاطب شما باشد . شما ممکن می باشد بخواهید یوزرها را بر اساس معاش در یک حالت جغرافیایی خاص جذب فرمائید . یا اینکه مخاطبان خویش را براساس عشق و علاقه آن ها به یک قضیه یگانه تعیین کنید، در هر رخ شما می بایست براساس مخاطب آخرین که می خواهید جذب کنید، دسته محتوای خویش را مشخص و آن را تهیه و تنظیم فرمائید . 

برای کسب درآمد از محتوا می توانید با کسب و کارهایی که در ارتباط با محتوای شما محصول ساخت می نمایند همیاری نمائید . شما به مخاطبین متعددی به رخ ماهانه، احتیاج دارید که بتوانید از ایجاد محتوا، کسب درآمد فرمائید . 

 


رویه برای کسب درآمد آنلاین از وب سایت 


1- 
تبلیغات برای کسب درآمد از تولید متن دیجیتال یک عدد از معمول ترین خط مش ها دریافت تبلیغات است . تبلیغات می‌توانند بصورت متنی و چهره ای در حاشیه وبسایت شما قرار داشته باشند . یا چه بسا ممکن هست در هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خویش گزیده از ویدئو را به تبلیغ اختصاص دهید . 

به خاطر داشته باشید که قراردادن تبلیغی که برای یوزرها گران بها باشد می تواند به کسب درآمد شما امداد کند البته اگر تبلیغات وبسایت شما با نیاز مخاطبان هم سو نباشد، مخاطبان از دیدن این تبلیغات آزرده خواهند شد . 

برای کسب بیشترین سود از تبلیغات شما باید یک تعادل در میان تجارت خویش و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان وب سایت برقرار فرمایید . انجام اینکار شما می بایست شیوه های تبلیغاتی را که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را نیز برای یوزرها رقم بزند، را انتخاب نمائید . برای مثال: تبلیغ در یک کلیپ فراوان عمده از تبلیغات در لبه تارنما مخاطب را جذب می نماید . چون که یوزرها با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه سایت ها بسادگی آنان را نادیده می گیرند . 

البته داشتن تبلیغات ویدئویی اثرگذار فقط با ایجاد محتوای با کیفیت ممکن می شود . شما نمی توانید یک تبلیغ 15 ثانیه ای پخش نمائید و سپس از آن کلیپ یک محتوای بی کیفیت 30 ثانیه ای ارائه دهید و انتظار داشته باشید مخاطبان ویدئوی بعدی در وبسایت شما را اجرا نمایند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 12:48

پس 
ابتدا عملکرد فرمائید کمپانی معتبری برای تارنما خود برگزینید تا بعدا جز کسانی که از تارنما فراری می باشند و به خویش و شغلشان ضربه می زنند نباشید 
کدنویسی 
وب سایت کلام نخستین و آخر می بایست 

طراحی سایت در مشهد
مهندس متخصص که شما سایتتان را به وی سپرده اید از صفرتا صد عمل را که برای شما جلوه های بصری دارااست طبق حیث بدون واسطه شما انجام دهد 
در‌صورتی‌که 
به هر استدلال و عنوانی از این عمل سر باز زد در به عبارتی لحظه از سپردن پباده سازی سایتتان به این فرد پرهیز فرمائید زیرا او از قالب هاب مهیا استعمال کرده می‌باشد و توان تغییر تحول (ui) سایت شما را ندارد و آنگاه ها به خلل بر خواهید خورد 
هیچ 
محدودیتی در پباده سازی و تغییرات در سایت نمی‌باشد و متخصص طراحی و کدنویسی می تواند هر تغییری روی سایت ساخت کند 
و 
در هر دوران و هر تغییری روی وبسایت قابلیت و امکان پذیر است 
در 
خاطره داشته باشید هیچ محدودیتی در طراحی وب سایت و صفحه ها وجود ندارد 
ارائه 
ایده از طرف طراح ابدا 
پباده سازی که ایده های جذاب برای تارنما شما ندهد طراح نیست 
اصلا 
طراح بایستی پر از ایده های جذاب برای مدیران و کارفرمایان باشد 
برای 
این‌که یک وبسایت عالی داشته باشید می بایست طراحی که به آن رجوع کرده اید صفرتا صد شما را در ذوق های متعدد بررسی کند 
سایت 
هایی که زمینه پسند شماست باید برای طراح معین شود ایده های شما و نیاز های شما هم برای طراح روشن شود تا خروجی که از وب سایت به دست می اید مسئله پسند شما باشد 
کارایی 
فرمائید طراحی که با ان سروکله می زنید را امتحان کنید تا بضاعت و توان و طاقت و طاقت وی را محک بزنید 
زیرا 
طراحی وبسایت و سرو کله زدن با کدها فقط از اشخاص صبور بر می آید درصورتی که شخص قضیه لحاظ را بی حوصله و عجول دیدید از سپردن عمل به وی صرف نظر فرمائید زیرا مقوله ی طراحی سایت فقطو صرفا با صبو به نتیجه می رسد 
امنیت 
و گرافیک و خروجی با 
تمامی ی اینها و سپردن کار به یک طراح کارشناس تازه کارها آغاز می شود 
و 
اصل کارها از این به بعد می‌باشد و برای داشتن یک وب سایت عالی که ما را به اهدافمان که در اکثر مواقع مالی می باشد برساند بایستی صبور و با شکیبایی اخلاق کنیم صفرتا صد کار طبق نظر شما انجام می شود 
و 
یک خروجی در بر دارد شاید شما کل آن را دوست داشته باشید شاید کلا نپسندید و احتمال دارد گوشه ای از آن بخواهید تغییر دهید طراح و وبمستر شما بایستی توان حل این مسله را داشته باشد 
صحیح 
هست که صفرتا صد فعالیت به وسیله لحاظ شما پباده سازی گردیده البته طراح می بایست این توان را داشته باشد تا در ابتدا که شما پیشنهادی را می دهید در همان لحظه خروجی که زیبا نخواهد بود را به شما نشان دهد تا شما در آن لحظه تصمیم آخرین را بگیرید 
در 
موقعیت کلی طراح عالی و کارشناس طراحی می باشد که برای شما بغیر از یک طراح سایت یک مشاور بدون پول هم محسوب می شود و بایستی شما را از گزینش نادرست بر حذر دارد

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 231 تاريخ : شنبه 12 مرداد 1398 ساعت: 12:38

کلیک 
وب سایت کلیک هم یک تارنما وردپرسی دیگه‌ای هستش که در مسئله فناوری داده ها و تکنولوژی اقدام به ارسال مطالب و موضوعات متفاوت می‌نماید . وبسایت کلیک با درجه الکسا 474 توانسته میباشد تا در زمان مدت نسبتا کوتاهی به پرورش بالایی رسیده و مخاطبان خویش را بدست بیاورد . این وب سایت از شعار نبض فناوری و داده ها به کار گیری کرده هست . اگر شما هم دستی در فناوری اطلاعات و تکنولوژی دارید میتونید تا شبیه این وبسایت یک تیم تشکیل داده و سایت وردپرسی خودتون در موضوع فناوری داده ها و بخش IT را هرچه زودتر شروع بزنید . 

طراحی سایت در مشهد
مشاهده سایت کلیک 
معرفی 
برگزیدگان وبسایت های ساخته شده با وردپرس 
دانلود 
فارسی وب سایت دانلود پارسی هم در قضیه دانلود گونه های بازی و قابل انعطاف افزار فعالیت دارااست که وردپرس را به تیتر سیستم مدیر محتوای خود گزینش کرده است . این وبسایت با مرتبه الکسا 184 توانسته می‌باشد تا به خیر و خوبی پاسخگوی نیاز یوزرها خود باشد . علاوه بر این در موضوع سرویس ها لایسنس محصولات نیز فعالیت داراست که شما نیز میتوانید با چنین ایده‌هایی آن‌گاه از مطرح شدن وب سایت خویش اقدام به ارائه لایسنس تولید ها قابل انعطاف افزارهای مختلف نمائید که وردپرس هم در این مورد پاسخگو خواهد بود و از طریق آن کارکشته به فروش کد لایسنس تولیدات خواهید بود . 


مشاهده سایت دانلود فارسی 
معرفی 
برترین وب سایت های ساخته گردیده با وردپرس 
ژاکت 
وبسایت ژاکت که در آغاز با نام مارکت وردپرس فعالیت داشته است سایتی می باشد که در زمینه خرید و فروش تولیدها وردپرس کار دارد که با به کار گیری از ان توانمند خواهید بود تا مبادرت به فروش تولید ها خود در این وب سایت نمائید . این تارنما با جايگاه الکسا 257 از وردپرس به کارگیری می‌کند که برای فروش تولیدها ووکامرس را تعیین کرده است . در صورتی‌که شما هم قصد دارید تا یک وب سایت در قضیه مارکت محصول ها فعال‌سازی نمائید وردپرس میتونه بهترین تعیین برای شما باشه تا ضمن کاهش هزینه پباده سازی سایت از سئو مطلوب وردپرس بهره‌مند بشوید . 


مشاهده سایت ژاکت 
معرفی 
برترین تارنما های ساخته گردیده با وردپرس 
وبسیما 
وب سایت وبسیما با سکو الکسا 702 هم با استفاده از وردپرس فعال سازی گردیده می باشد که کمتر کسی هست که چنین رابط کاربری رو استفاده کرده باشه . این تارنما در زمینه پباده سازی سایت، آموزش‌های فروش و بازاریابی کار داره که می توانید از خدامت آن به کار گیری کنید . اگر شما نیز قصد راه اندازی سایتی در مورد طراحی وبسایت و خدمات آن دارید وردپرس میتونه تا بهترین آیتم برای شما باشد . 


مشاهده وبسایت وبسیما 
معرفی 
بهترین وب سایت های ساخته گردیده با وردپرس 
دیجی 
رو سایت دی جی رو با درجه الکسا 1700 هم با به کار گیری از وردپرس ساخته شده می باشد که در موضوع فناوری و خبر ها تکنولوژی فعالیت داراست . این تارنما قسمتی از سایت‌های کهن در قضیه خبر ها روز فناوری و تکنولوژی هست که کماکان در حال عمل هست . 


مشاهده تارنما دیجی رو 
معرفی 
بهترین وب سایت های ساخته شده با وردپرس 
راست 
چین تارنما راستچین با سکو الکسا 250 کشور ایران نیز یک مارکت فروشگاهی برای قالب وردپرس، افزونه وردپرس، قالب‌های HTML جوملا و… هست که با وردپرس ساخته گردیده است و یوزرها با عضویت در آن کار کشته می‌باشند که محصولا خویش را در وب سایت قرار داده و برای فروش عرضه کنند . 


مشاهده وب سایت راست چین 
معرفی 
شایسته ترین وب سایت های ساخته شده با وردپرس 
ویکی 
چجور وبسایت ویکی چجور با سکو الکسا 9750 نیز در زمینه راهکارهای آموزشی در موضوعات گوناگون فعالیت داراست که با وردپرس ساخته شده هست و در قالب یک دانشنامه برای مسائلی که جنبه سوالی دارا‌هستند و راهکارهایی برای آن وجود داراست به کار میپردازد . 


مشاهده وبسایت ویکی چجور 
معرفی 
شایسته ترین وبسایت های ساخته شده با وردپرس 
شاتل 
شرکت شاتل با سکو الکسا 67 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ISP و ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیز با به کار گیری از وردپرس خط مش اندازی شده میباشد . امروزه شرکت‌های بلندمرتبه اینترنتی نیز وردپرس را تعیین بهتری برای ایجاد وب سایت در نظر گرفته‌اند و نیازی به این نمی‌بینند که به سمت پباده سازی وبسایت اختصاصی بروند . 


مشاهده وبسایت شاتل 
چطور 
بفهمیم یک وبسایت از وردپرس به کار گیری کرده است؟ و ولی همونطوری که در ابتدای مقاله بهتون عهد دادم قرار شد تا در پایان به خط مش هایی که از طریق اون میشه تشخیص اعطا کرد سایتی از وردپرس استفاده کرده بپردازم . علاوه بر این در ادامه به راه‌هایی اشاره خواهم کرد که نه تنها میتونید بدونید که وب سایت موضوع نظر شما با وردپرس راه اندازی شده بلکه قدرتمند می‌باشید تا افزونه‌های به کار گیری شده در این سایت رو نیز بشناسید و درصورتی که قصد دارید تا وبسایت مشابه فعال‌ساز‌ی کنید اونو به تیتر یک سرمشق برای خودتون در نظر بگیرید و ازش به کار گیری فرمائید . 

1- 
به کارگیری از افزونه راحت‌ترین و آسونترین راه و روش برای تشخصی اینکه وبسایت مسئله نظر شما از چه CMS و زبان‌های برنامه نویسی و حتی شیوه ونستن جور سرور و… به کار گیری میکنه استعمال از یک پلاگین قادر در کنار مرورگر اینترنتی شماست که با به کارگیری از اون میتونید تا ریزه کاری بیشتری را در قضیه وب سایت مسئله حیث بدست آورده و مشاهده کنید که از چه تکنولوژی هایی در سایت استفاده میکند . برای این خواسته پلاگین محبوب wappalyzer بیشترین کاربرد را داراست که میتونید با نصب اون در مرورگر تشخصی به این که سایتی که در هم اکنون حاضر در اون قرار دارید از وردپرس به کار گیری میکنه یا خیر؟ درصورتی که تارنما فروشگاهی می باشد با ووکامرس ساخته گردیده یا یک CMS اختصاصی؟ برای وب سایت از چه افزونه‌ای برای با صرفه سازی و سئو وردپرس استعمال شده؟ نسخه مسئله استعمال وردپرس در این تارنما چنده؟ و کلی داده ها دیگه که کافیه افزونه را نصب فرمایید و در مورد هر سایتی به دست بیارید . این پلاگین در حال حاضر برای دو مرورگر گوگل‌کروم و موزیلا فایرفاکس ساخته شده و در دسترس قرار داره که برای دانلود اون میتونید از روش دکمه‌های ذیل مبادرت فرمایید . 

2- 
استعمال از ابزار آنلاین این روز ها ابزار آنلاین برای کارهای متفاوت روز به روز در درحال حاضر بسط و ارتقاء می باشند به حدی که ما دیگه نیازی نداریم تا برنامه‌های متعدد روی سیستم خودمون نصب کنیم و منجر به کارگیری بی راه از طاقت فرسا افزار رایانه شخصیمون برای کاری که ممکن است در سال بخش اعظم از تعداد انگشتان یک دست بهش نیاز پیدا نکنیم . اینجاست که این ابزار انلاین به کار ما بین و میتونن نیازهای ما رو خیلی سهل و آسان برطرف کنند . در مسئله شناسایی وردپرس نیز شما کار کشته خواهید بود تا به راحتی اب ابزار آنلاینی که در اختیار دارید در موضوع CMS استعمال شده در یک تارنما و پلاگین و قالب به کار گیری گردیده اطلاعاتی رو به دست بیارید و مسئله ارزیابی و نظارت قرار بدهید . سایتی که قصد معرفی اونو دارم با دامنه wpthemedetector در دسترس شما قرار داره و برای به کارگیری از این سایت کافیه تا نشانی وب سایت مد نظر رو وارد کنید تا داده ها زمینه نظر در موضوع اونو بدست بیارید . مشابه تصویر زیر کافیه تا نام دامنه و یا ساب دامنه را وارد کرده و در نهایت با فشار دادن دکمه Exprience the magic of WPTD لحظاتی رو درانتظار بمونید تا تارنما موضوع نظر بوسیله تارنما موضوع چک قرار بگیرد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398 ساعت: 12:55


از 
نزدیکان و همیاران خویش سوال کنید: از دوستان، همکاران، و خانواده خود سوال نمائید که نظرشان در قضیه کمپانی طراح وب چه می باشد و آیا می توانند شرکتی دیگر را سفارش نمایند . ملاحظه کنید نکات مسئله پذیرش و منفی از نظر این اشخاص چه می باشد . شما می توانید با افراد زیادی مشورت کرده و تعداد بیشتری کمپانی را در نظر بگیرید . 

لیست 
را کوتاه کنید با دقت به مطالب بالا، شما بایستی لیستی از ۴ تا ۵ کمپانی را داشته باشید که بیشترین همخوانی را با شما دارا‌هستند . 
کار 
آنها را ارزیابی کنید: زمانی می گوییم ارزیابی، یعنی شما بایستی مثال کارها و انواع وبسایت هایی که ساخته‌اند را تحلیل نمائید . اگر شما می خواهید محصول ها را به صورت آنلاین بفروشید، شما بایستی به دنبال فروشگاه های اینترنتی‌ای باشید که شرکت به خیر و خوبی آنان را پباده سازی کرده باشد . 

طراحی سایت در مشهد
دوچندان اصلی می باشد که شما کارهای شرکت را جست و جو کرده تا بتوانید توانایی ها و استاندارد کیفی شرکت را نظارت فرمایید . اینترنت وبسایت نباید به طبع ظاهری لبریز زرق و برق داشته باشد یا این که بیش از حد امکان کاربردی بالایی داشته باشد تا برای شما مطلوب باشد، بلکه شما بایستی ملاحظه کنید مشخصات و گرایش های کمپانی طراح سایت چه می‌باشد . همین طور شما خوبتر می باشد با شرکتی قرارداد ببندید که با صنعت شما بیشترین همکاری را دارااست . 
در برهه زمانی نظارت کمپانی های طراح وب، باید به موقعیت جغرافیایی آن هم اعتنا داشته باشید . شرکتی که با مشتریان متعدد در نقاط گوناگون عمل کرده است، رویه ملی تری نسبت به کمپانی با مشتریان محدود داراست . اما باز هم عرض می کنم که تمامی موارد را با هم در لحاظ بگیرید ! مثلا در صنف تاکسی های مسافرتی شرکت هایی کار می کنند که اکثرا به نظر من ” بزن در رو ” عمل میباشند . بیش از ۲۰۰ نمونه فعالیت بی قیمت دارا هستند که هیچکدام غالب نیستند! پس توجه فرمایید . 

آیا 
یک اینترنت وب سایت چیره اهل ایران که قابل شناسی باشند دارند؟ در حالتی که قصد دارید یک وب وب سایت تجارت الکترونیک موفق بسازید یک پیز را فراموش نکنید . 

شما مجبورید صرفا با شرکت هایی فعالیت فرمایید که تجربه برد در تجارت الکترونیک را لمس کرده اند . 

نه اینکه ادعای رد شدن از کنار آن را دشاته اند . 

فراموش نکنیدکه یک شرکت طراحی وب وب سایت خوب مطلقا نباید در صنف کاری شما وب وب سایت موفقی در سطح کشور ایران داشته باشد . معمولا این دسته اینترنت سایتها بسیرا معدودند و شما نیز با ۳۰ کمپانی در سطح کشور ایران طرف اکانت خواهید بود . 

از 
طراح منفرد پرهیز کنید: در حالتی که به دنبال تجارت الکترونیک موفق می‌باشید از افراد جدا برای پروژه های خود، چه برای طراحی و چه توسعه وب وب سایت اداره خود به کار گیری نکنید . معمولا شاید پیدا کردن کسی که بضاعت انجام دادن تمام عمل های ضروری برای گسترش اینترنت سایت، طراحی تصویری، موادتشکیل دهنده فنی و بازاریابی اینترنتی را با هم داشته باشد، دوچندان کم است . به علاوه زمانی شما به یک نفر بسنده می کنید، سازمان شما در خطر هدر دادن مقطع و هزینه ای میباشد که بایستی به درستی صرف شود . 
آیا میزان دارایی شما قیمت چنین ریسکی را دارد؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 12:46

هم اکنون می توانید متن های خویش را درون موضوعات ساخته گردیده بنویسید و منتشر کنید . به بخش نوشته ها > افزودن بروید . در این بخش می توانید برای متن خویش تیتر، نوشته و عکس و هر چه که در آنجا می بینید طولانی تر فرمایید . بعد از آن دکمه تکثیر را بزنید . 

طراحی سایت در مشهد

به بخش فهرست ها بروید و موضوعات خویش را به فهرست یا به عبارتی منوی وبسایتتان بیش تر فرمائید . این آموزش طراحی وب وب سایت وردپرس وقتی لذت بخش تر می شود که اولین وب سایت خود را به این ترتیب ساخت نمائید . 

در حیث داشته باشید هر برهه زمانی که بخواهید میتوانید نوشته ها را در سایت خویش بازنویسی یا پاک کنید . چه بسا میتوانید به جای زدن دکمه انتشار، به متن برهه زمانی دهید تا در آتی خودش منتشر شود . 
خودتان این بخش را کشف کنید! 
ستون 
کناری سایت در ستون یا این که ستون های کناری اینترنت سایتتان میتوانید بخش های مختلفی تولید فرمایید . خیلی از این بخش ها مثل آخری مطالب، بایگانی و… به چهره پیش فرض در وردپرس وجود دارند و خیلی امکانات دیگر برای افزودن به ستون کناری اینترنت تارنما با نصب افزونه ها چهره می گیرند . 

اما برای استفاده از این ویژگی، قالب نصب شده شما در وردپرس بایستی ستون کناری داشته باشد، که معمولا قالب های عالی دارا‌هستند . 

به بخش نمایش > ابزارک ها (Widgets) بروید . 
در این بخش شما می توانید جعبه هایی که نیاز دارید را در ستون های مشخص و معلوم سایت خویش که آنجا وجود دارا‌هستند Drag & Drop نمائید . 
یک باکس html نیز وجود دارااست که در آن می‌توانید کد html بنویسید و به منوی خویش بیشتر نمایید . 

wordpress-widgets 

پیکربندی 
سایت درصورتی که به بخش پیکربندی راز بزنید کلیه چیز را آشکار خواهید آموخت . برای مثال می توانید تیتر سایت را تغییر دهید و یا نظرات را برای نوشته های خود غیر فعال فرمایید و… . 

افزودن 
افرونه ها به تارنما وردپرسی برای توسعه و گسترش تجهیزات وبسایت خود چه گونه 
آمار بازدید سایت را متوجه بشویم؟ چه‌گونه 
یک فرم تماس برای سایت خود صحیح کنیم؟ چگونه 
سرعت وبسایت را بالا ببریم؟ چگونه 
سایت را سئو کنیم؟ چه‌طور 
پست های پربازدید را در ستون کناری نشان دهیم؟ چه‌گونه 
یک آلبوم قشنگ بسازم؟ چه‌گونه 
در وبسایت خود انجم صحیح کنم؟ چه طور 
دکان اینترنتی بسازم و آن را به بانک وصل کنم؟ و میلیون ها چه‌طور دیگر . فقط یک پاسخ دارااست . پلاگین یا همان افزونه مناسب را برای آن قابلیت و امکان دلخواه پیدا کنید، نصب نمائید و با آن کار فرمایید . با یک کاوش در گوگل به فیض دلخواه خواهید رسید . 

به 
این ترتیب جستجو کنید: افزونه سناریو نوشته های پربازدید در ابزارک ها 
آن‌گاه خواهید رویت کرد هزاران وب سایت برای شما پیشنهادهای گوناگون دارند . 

به چه شکل 
یک افرونه نصب کنید پلاگین های وردپرس معمولا بدون‌پول میباشند و در میان ۲۵ هزار افزونه بدون پول مخزن وردپرس معمولا هر چیزی پیدا می شود . این فعالیت مضاعف آسوده می‌باشد . به بخش پلاگین ها رفته و اضافه کردن را بزنید . آن گاه اسم پلاگین مد حیث را در باکس جستجو بزنید و پس از شناسایی پلاگین کلید نصب را بزنید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت: 14:18

انتخاب 
هاست مناسب میزبان وبی که گزینش می کنید خیلی مهمه زیرا فضایی می‌باشد که داده ها تارنما روی آن قرار میگیرد و بایستی با اعتنا به میزان محتوا و حجم اطلاعاتی که قرار می‌باشد روی سایت قرار دهید گزینش نمائید . هزینه سرویس‌های میزبانی اینترنت با اعتنا به امکاناتی که در اختیار شما قرار می­گیرد متغیر است . 

طراحی سایت در مشهد

برای مثال هرچه فضای ذخیره داده ها بیشتری بخواهید هزینه شما بیشتر میشود . سرویس‌های میزبانی وب بدون‌پول نیز برای به کار گیری وجود دارا هستند ولی با اعتنا به این که دارنده محدودیت می‌باشند و استانداردهایی رو رعایت نمی کنند سفارش نمیشود که از این هاست‌ها به کار گیری کنید . 

پس در انتخاب شرکتی که قصد دارید هاستتون رو خریداری فرمائید خیلی اعتنا نمائید . همان طور که در نصیب گذشته گفته شد می بایست دامین خویش را ماهانه یا سالانه خرید یا این که تمدید کنید، هاست نیز نظیر دامین بایستی به رخ ماهانه یا این که هر ساله خریداری یا این که تمدید شود . 

هاست 
ویندوزی یا لینوکس؟ از محبوب­‌‌ترین کنترل پنل‌های ویندوزی می­توان به Website Panel, Plesk و از محبوب­ترین کنترل پنل‌های لینوکسی می­توان به Cpanel, DirectAdmin اشاره کرد که معمولا برای سایت‌هایی که با زبان­ asp .net و پایگاه داده­ی MYSQL ساخته میگردند از هاست‌های ویندوزی و سایت‌هایی که با گویش php و مقر داده‌ی MYSQL ساخته میشوند از هاست‌های لینوکسی استعمال می‌گردد و با دقت به اینکه وردپرس با گویش php توسعه و گسترش یافته میباشد توصیه می کنیم از هاست‌های لینوکس به کار گیری شود . 

سایت 
استاتیک یا داینامیک؟! گذشته از هرچیز نیاز دارید که با انواع سایت‌ها شناخت پیدا کنید و هر کدام از ویژگی‌های آن­ها را خوبتر بشناسید تا بتوانید با اعتنا به نیازتون یک گزینش درست داشته باشید، پس با ما هم پا باشید تا با اشکال آن­ها آشنا شوید . 

سایت‌های استاتیک(ایستا) نسبت به سایت‌های داینامیک(پویا) امنیت بالاتری دارند، البته در حالتی که در سایت‌های داینامیک(پویا) در پباده سازی و کدنویسی وبسایت از شیوه‌های صحیح استفاده شود می‌توان امنیت وبسایت را بالا پیروزی . 

ولی با اعتنا به این‌که سایت‌های داینامیک(پویا) دارای پنل رئیس یا این که نرم‌افزارهای رئیس محتوا مثل وردپرس هستند، سوای داشتن علم برنامه‌نویسی می­توان هر گونه تغییری رو در آن را اعمال کرد و با اعتنا به اینکه نیازی به مراجعه کردن به طراح وب نیست منتخب ازهزینه‌های بروزرسانی و اعمال تغییرات از میان می­رود . 

در سود اگر تارنما شما نیاز به اعمال تغییرات متعددی داشته باشد، سایتتون رو باید از نوع داینامیک یا پویا تعیین فرمائید تا نیازی به پرداخت هزینه به طراح اینترنت نداشته باشید و خودتون بتونید این تغییرات رو به راحتی اعمال نمایید . اما اگر تارنما کوچیکی منش اندازی می‌کنید که نیاز به اعمال تغییرات یه خرده داره سایت از مدل استاتیک یا ایستا برای شما گزینه‌ی بهتری خواهد بود . 

دو راه و روش برای تولید تارنما وجود دارد که شما به دلخواه می­‌توانید از آن­ها استعمال نمایید . شیوه اول سیستم‌های مدیریت محتوا(CMS) و روش دوم طراحی و برنامه­ نویسی میباشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 13:41